Avatar billede Steen Seniormester
07. december 2011 - 22:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anskaffelse af MS office ved køb af ny maskine

Er der en billigere måde at købe "Office 2010 til Hjemmet og Studiet 2010" når der er tale om anskaffelse at ny computer ?

Stonefox
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2011 - 22:46 #1
Avatar billede ukendtnu Nybegynder
07. december 2011 - 23:26 #2
Hvis det en mac du køber mener jeg at man kan få 'studierabat' hos humac, ellers kan man i fleste tilfælde forhandle med sælger om en god pris på software når man bruger penge og køber en ny computer hos dem..
Avatar billede zeled Nybegynder
08. december 2011 - 01:29 #3
Der er flere muligheder.

Men det kommer lidt an på din situation.

1)
Hvis du køber en ny pc hvor der er installeret Office 2010, fra fabrikkens side, så koster det typsik 1000-1200 kr at aktivere den pakke.

2)
Du kan også vælge Starter udgaven som Samsonjens nævner.

3)
Hvis du er studerende og har et studiekort kan du købe pro pakke til 800 kr (mener jeg det er).

4)
Hvis du er ansat i en virksomhed som har MS Office 2010 med opdaterings abonnement, kan man i de fleste tilfælde få lov til at købe den fulde pro pakke for 100 kr. Det kræver at virksomheden har aktiveret Home Use Program.
Avatar billede a15995 Nybegynder
08. december 2011 - 07:18 #4
Som skrevet i andet indlæg kan du få "Academic"-udgaven for 499 kr., hvis du er studerende...

http://www.microsoft.com/student/office/da-dk/default.aspx
Avatar billede Steen Seniormester
21. december 2011 - 00:38 #5
a15995

smid et svar og der er point.
Avatar billede a15995 Nybegynder
21. december 2011 - 01:44 #6
OK :)