Avatar billede Say-it Nybegynder
07. december 2011 - 13:40 Der er 2 kommentarer

Formular til Joomla 1.5.24

Hej

Jeg søger Akut en formular extention til joomla 1.5.24 som skal kunne udføre følgende opgave.

Jeg laver en hjemmeside for en virksomhed med tre forskellige afdelinger i landet. Henvendelser via hjemmesiden skal automatisk deles ud til de forskellige afdelinger som hver især servicerer en nærmere afgrænset bunke postnumre.

Groft sagt vil opdelingen se således ud

postnummer: 0000 - 4999 send til kontakt 1
postnummer: 5000 - 7299 send til kontakt 2
postnummer: 7300 - 9999 send til kontakt 3

Altså når brugeren udfylder formularens "postnummer felt" er dette afgørende for hvilken afdeling der modtager formularen.

Skriver brugeren f.eks. "6000" i postnummer feltet, skal formularen sendes til den afdeling der er knyttet til postnummer "6000".

Er der nogen der kender til sådan en formular extention eller plugin til eksisterende formular eller på anden måde kan være behjælpsom hører jeg gerne fra dig
Avatar billede hunskjaer Nybegynder
29. december 2012 - 19:59 #1
Hej, fandt du en løsning på dette, jeg mangler nemlig samme postnummer extension til min Joomla side

www.festsortimentet.dk
Udlejning af jukeboks, softice maskiner og alt andet til fest
Avatar billede therealbenassi Nybegynder
03. januar 2013 - 08:53 #2
Hejsa

Ja jeg fik programmeret en løsning der kan gøre dette. Der er både en til J 1.5 og J 2.5