Avatar billede Oerslev4765 Nybegynder
06. december 2011 - 19:59 Der er 4 kommentarer

Hjælp til skrivebordsbaggrunde

Hej.

I ældre styresystemer, som Win98 og lign. kan man indsætte skrivebordsbaggrund som en url-adresse (link) til en hjemmeside, hvor den så automatisk går ind og opdatere hjemmesiden, så den vises som baggrund på skrivebordet, hvis der er forbindelse til internettet self.
Men nu har jeg Windows 7, og jeg kan ingenting finde noget omkring det, nogle som kan hjælpe?

Mvh. Daniel
Avatar billede chalde Seniormester
06. december 2011 - 20:13 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2011 - 20:19 #2
Avatar billede Oerslev4765 Nybegynder
06. december 2011 - 22:50 #3
Har prøvet begge link, det lyder til at blive lidt indviklet, når man skal ind i systemfilerne og rode, for at ændre temaer, og programmeringen i temaerne. :( - Men ellers tak for svaret.
Avatar billede Oerslev4765 Nybegynder
09. december 2011 - 17:13 #4
Hvad med omkring hvis man skal have flydende-skrivebordsbaggrunde? - Jeg kan huske man kunne i Vista.. Men hvad med til Windows 7 ?