Avatar billede Getspmak Novice
06. december 2011 - 17:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til bærbar?

Hej - ved at mange før mig har stillet dette spørgsmål, men har ikke  fundet noget svar ved at læse de gamle indlæg.

Det jeg søger er en bærbar til omkring 6-7 tusind, som skal kunne trække spil. Pt. handler det mest om wow, skyrim, D3 (når det kommer) osv.

Håber en af jer sidder med et guldæg!

Mvh
Getspmak
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
06. december 2011 - 17:33 #1
så er denne måske noget for dig
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/ENTS11HR658NC/packard-bell-easynote-15-6-barbar-ts11-hr-658ncd

quad core i7 og nvidia cuda gfx, ram kan du altid opgradere senere jo
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
06. december 2011 - 17:41 #2
eller måske denne
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SAMNPRF511S07/samsung-15-6-barbar-computer-rf511

kun 500 mere og har dobbelt ram, godt nok kun 200MHz hurtigere cpu men dog mere hdd plads i den. så den er nok et bedre valg i mine øjne
Avatar billede Getspmak Novice
06. december 2011 - 21:16 #3
Hmm - men er gfx kortet ikke lidt lille`?
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
06. december 2011 - 22:35 #4
ikke for en bærbar syntes jeg.
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
09. december 2011 - 06:43 #5
hvad jeg mener er at du finder aldrig et dual gtx 590 i en bærbar. ikke endnu. det sluger en masse strøm og alle firmaer prøver på at lave "grønne" produkter! for besparelse.
tag hvad du kan du kan få.
småt men godt.. et GT540 i en laptop er mere end min egen, og jeg er mega kræsen.. indtil jeg læste dette..
Jeg forstår dig, du vil have det mest ultimative til en billig penge.. findes ikke!

tag hvad du kan, når du har pengene til det!
Avatar billede Getspmak Novice
09. december 2011 - 09:40 #6
Hmm ok - smid et svar =)
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
09. december 2011 - 10:09 #7
der er dog en mulighed.. lidt dyrt.. men det er en alienware gennem dell.
du skal seriøst have pengepungen klar, de er ikke billige, men de er bygget til gamere jo.

men kan man nøjes med en smule mindre og tweake selv.. så kan mindre gøre det :)