Avatar billede Samirgzz Nybegynder
05. december 2011 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførelse fra den ene PC til den anden ?

Win 7

Hvordan kan man overføre data fra den ene pc til den anden ( lan ). jeg har dem tilkoblet samme trådløse forb.

nogen der kan en let måde at gør dette på ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. december 2011 - 00:17 #1
Du skal lave en homegroup ( eller en workgroup hvis der skal xp computere med).
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
06. december 2011 - 03:11 #2
Enig med kurt54, du skal være i den samme arbejdsgruppe. I egenskaber for system kan man skifte arbejdsgruppe/navn.
Derefter skal fildeling være slået til, det gøres i egenskaber for mappe eller drev. herefter vil i kunne se de mapper/filer der er sat til deling.
er begge pc'ere med win7?
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
06. december 2011 - 09:12 #3
ja de er begge win 7, jeg har ikke prøvet det før, men deet kunne være rart at lige prøve det. hver gang noget er over 2 gb skal jeg hive min ex.harddisk ud.

jeg må prøve mig lidt frem med de grupper og se om jeg kan finde ud af dete.

hvor hurtigt overføres tig ? (håber det hurtigere end dropbox )
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
08. februar 2012 - 12:20 #4
ZZZ