Avatar billede sneska Nybegynder
02. december 2011 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Email stylet indhold

Er det muligt at style indhold på mail der kommer fra en form ?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. december 2011 - 19:31 #1
ja, det er det da.

Du har de samme muligheder for at style emails ligemeget hvad der afsender dem.

Begrænsningen kan ligge i den måde du afsender dem på / med
Avatar billede sneska Nybegynder
02. februar 2012 - 17:14 #2
Ok , jeg har et problem med etn domæne mail der ikke kan besvare mail fordi der i afsender står hostmail og ikke oprettet mail. Den er på surftonw og de skriver det er koden der skal laves om, ydermere vises i mailen headers så som, x-mailer o.s.v
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre med den
Men jeg acceptere dit indlæg som svar - therealyoda .
Avatar billede sneska Nybegynder
01. marts 2012 - 21:16 #3
--