Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
29. november 2011 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPhone hjælp!!!!!

Hej folkens håber I kan hjælpe mig. Min veninde har lige fået en iPhone som er jilbraket og ville slette alt på mobilen så hun selv kunne bruge den. Hun trykkede på indstillinger - generelt - nulstil - slet alt indhold og indstillinger. Og nu når hun tænder sin iPhone går den i stå ved Apple mærket og lidt efter er der en dødningehovede, men det kan måske være fordi den er jilbreaket men det hva skal man gøre den er gået i hak eller i stå?
Avatar billede DanielsenDkz Nybegynder
29. november 2011 - 10:43 #1
sæt den til din pc og tænd itunes vælg iphone og derefter gendan :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 10:56 #2
Vær blot opmærksom på at ved #1 er den ikke jailbreaket længere.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
29. november 2011 - 12:25 #3
Jamen når den tilsluttes iTunes bliver den ikke registreret, den er stadig i hak og man kan ikke se iPhone på iTunes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 12:39 #4
http://www.iphone4jailbreak.org/forum/stuck-at-skull-loading-screen-greenpois0n.html#comment-13935
Indlægget lagt "August 13, 2011 at 12:36 am"

Løsning nævnt der. Prøv det.
Avatar billede DanielsenDkz Nybegynder
29. november 2011 - 15:27 #5
hvis den ikke vil stoppe med at gå i fejl prøv hvis du har værktøjet til de at pille batteriet ud og lad den "dø" og derefter sæt det i igen
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
30. november 2011 - 19:24 #6
Tak for hjælpen til jer begge! :-)