Avatar billede jsprX Nybegynder
26. november 2011 - 13:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

langsom download

Jeg har lige invisteret i en Netgear N150 wireless USB adapter, og der står, at den er connected med 48mbps.

Mit internet lyder på 10mbps, altså fra udbyders side, men når jeg downloader filer, kan jeg kun få den til at downloade med 70bkps.

er der nogle kloge hoveder, der kan sige mig, hvordan dette hænger sammen?

Mvh
Jesper
Avatar billede jsprX Nybegynder
26. november 2011 - 13:52 #1
Undskyld min uvidenhed, jeg har gennem videre software opdatering fundet løsningen.
Avatar billede skau Nybegynder
26. november 2011 - 15:50 #2
Først skal vi lige sikre os at der er ordentlig båndbredde i den anden ende (dem du henter filerne fra).
Det nemmeste er at gå på www.speedtest.net og se hvilken hastighed du "kan" opnå.

Kør den og post resultatet her
Avatar billede skau Nybegynder
26. november 2011 - 15:53 #3
Hmm hvor langt er der fra dit access point til din computer ?
med en N-router skulle du gerne kunne opnå i nærheden af 300 -450 Mbps
Avatar billede jsprX Nybegynder
26. november 2011 - 17:22 #4
den downloader langt hurtigere nu, jeg skulle installere nogle yderligere drivere, og det løste problemet.

jeg får dog ikke noget i nærheden af 300-450mbps, selvom routeren i "fugleflugt" ved ikke står mere end 6-8m fra mig.
Avatar billede jsprX Nybegynder
27. november 2011 - 21:09 #5
svar