Avatar billede Vivid-design Nybegynder
26. november 2011 - 12:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Joomla plugin galleri - Ændringer i JS

Hej.

Jeg arbejder lidt på denne side til min moster. www.clickoclick.dk

Prøv at logge ind med
Bruger: bruger1
Password: bruger1

Her bliver der generet et gallery. Jeg bruger en plugin der hedder artsexygallery, som jeg gennem lang tid har været meget glad for.

Der er bare lige ét men. Jeg vil gerne have at thumbnails bevarer der proportioner, og ikke bare er ensartet. Der skal istedet være en procentvis scallering med en max højde og bredde.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Er der andre der har erfaringer med denne plugin?

Jeg har været inde på udviklernes  hjemmeside, men kan ikke få lov til at oprette en bruger i forumet.
http://www.artetics.com/ARTools/art-sexylightbox

Jeg vil også meget gerne have vist billedenavnet under thumnailen.

Jeg ved det er en ret stor opgave, og derfor vil jeg også gerne betale mig fra det.

Ser frem til at høre fra jer.

VH Vivi
Avatar billede Vivid-design Nybegynder
26. november 2011 - 13:29 #1
Pt ser det sådan ud:

/** Convert images **/
        $autoGenerateThumbs = $finalParams['autoGenerateThumbs'];
        $convertImage = $finalParams['convertImage'];
        if (!$convertImage) {
            $convertImage = 'scale';
        }
        $cropStart = $finalParams['cropStart'];

Forslag til alternative scripts?
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
27. november 2011 - 03:41 #2
Hej ,
  Jeg har lang erfaren med arbjede i joomla .
Jeg kan klare opgaven ,.
Vh
Avatar billede Ronplex Nybegynder
29. november 2011 - 19:31 #3
Hi ,
  I have long experience working with joomla and PHP .
If you tell me in details on how you want the images to be displayed point by point , I might be able to find an alternative script for such task .
  I have an IT company here in Cph.
Regards ,
Ronplex.
Avatar billede Vivid-design Nybegynder
29. november 2011 - 21:50 #4
Hej.

Problemet i dette indlæg er løst. Jeg valgte at bruge en anden extension hvor jeg kan justere thumbnails.
http://www.ari-soft.com/Joomla-Components/ARI-Sexy-Lightbox/Detailed-product-flyer.html

Hi.

The issue in the tread is now solved. I found another extension that was appriopiate. Thanks for your reply anyway :)
Avatar billede Vivid-design Nybegynder
11. december 2011 - 10:38 #5
løst