Avatar billede kharar2011 Nybegynder
21. november 2011 - 22:39 Der er 1 løsning

videoafvikling under AVS i Winamp

Kære Alle

Jeg står og skal få en video afviklet i Winamp's Advanced Visualization Studio.
Sidst jeg brugte det for et par år siden opdagede jeg, at Winamp frøs og jeg fandt en anden computer til at afvikle fra, men nu er den gal med denne maskine.

Problemet er at jeg ikke kan afvikle video, dvs programmet vil ikke længere afspille video og winamp fryser. Nærmere specifikt er det AVS editoren "Render/ AVI" der inducerer problemet.

Som sagt virkede det på Windows XP Pro SP2 for 2 år siden.

Har forresten forsøgt at installere intel indeo codec som det foreslåes på visse fora
Jeg har forsøgt med forskellige versioner af AVS'en (2.80, 2.81b, 2,81d, 2.83)

Der er endda en tråd på Winamp's forum som omhandler problemet,
forums.winamp.com/showthread.php?t=72352
men AVS supporteres ikke længere.. Her løber jeg så panden mod muren...

Jeg åbner øjnene hvis nogen kan skaffe mig en løsning på problemet, en umiddelbar workaround uden bieffekter.
Alternativt: hvis nogen er i besiddelse af en computer som (stadig) er i stand til at afvikle omtalte emne samt vise alle de standard presets der følger med installationen, så lad mig købe den.

Det er lidt en hastesag derfor: Behørlig belønning gives for den letteste og hurtigste løsning!

http://ScrnSht.com/lvdqqc
Avatar billede kharar2011 Nybegynder
22. november 2011 - 18:10 #1
Jeg søgte videre og fandt ud af at man kan bruge en tredjeparts APE.
Prøvede og det løste fuldstændig problemet!

Se evt. TomyLobo på http://forums.winamp.com/showthread.php?t=209690