Avatar billede Andisch Nybegynder
20. november 2011 - 12:22 Der er 6 kommentarer

PS3 Slim Internet problemer

Hej.

Jeg købte for nogle måneder siden en PS3 og er super glad for den. Den har virket upåklageligt indtil i går aftes. Når jeg prøver at logge ind på Playstation Network (PSN) Får jeg denne fejlkode:

"8071053 - Du er logget ud af PSN"

Jeg har googlet mig frem til at man skal slukke sin PS3 på bagsiden, ved hjælp af kontakten som sidder over strømstikket. Men da jeg har en PS3 Slim har jeg ikke denne kontakt. Betyder det at jeg skal købe en lille adapter man kan sætte i,som jeg har set på nettet, eller findes der en løsning til dette?

Hvis jeg bliver nød til at købe en adapter til den, synes jeg godt nok det er sløjt af Sony :(.

Håber i har et svar!
Avatar billede jeppe3506 Nybegynder
20. november 2011 - 12:36 #1
når det sker for mig plejer jeg at slukke min internet router i 5 min og tænde den igen, så virker det fint derefter
Avatar billede Andisch Nybegynder
20. november 2011 - 12:38 #2
Har jeg prøvet.. Det virker desværre ikke :/
Avatar billede Hans1 Praktikant
20. november 2011 - 13:10 #3
Har du prøvet at tage stikket ud af stikkontakten?
Jeg ville umiddelbart mene at det ville være det samme som hvis du havde en kontakt på selve konsollen.
Avatar billede jeppe3506 Nybegynder
20. november 2011 - 13:11 #4
så ved jeg ikke hvad det er. jeg kan heller ikke logge på lige nu :(
Avatar billede Hans1 Praktikant
20. november 2011 - 13:15 #5
Så må det være et generelt problem.
Prøv igen senere.
Avatar billede Andisch Nybegynder
20. november 2011 - 14:25 #6
Hmm.. Efter at have googlet det noget mere har jeg fundet mange som har samme problem som mig, som også har skrevet det i dag. En del skriver at PSN er nede igen, præcis som tidligere på året. Jeg tror det er det som er problemet :/.