Avatar billede procossa Nybegynder
16. november 2011 - 22:16 Der er 4 kommentarer

WD harddisk.

Hejsa, jeg købte for 2 måneder siden en Western Digital 1tb ekstern Harddisk. Jeg havde på daværende tidspunkt kun en MacBook Pro.
Jeg installerede så software til Mac OS.X og de køre fint på MacBook'en.
Jeg har nu anskaffet mig en stationær computer, men nu vil HDD'en ikke vises på den. Altså, jeg kan ikke få adgang til den fra andre computere end min MacBook..
Nogle der ved hvad jeg skal gøre?

Hilen Procossa
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2011 - 22:38 #1
Harddisken bruger et filsystem der ikke kan klæses af Windows.
Formater den så kan du se den igen
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
17. november 2011 - 03:14 #2
Det ville dog ende med at du ikke kan se dine data mere. jeg ville anbefale at du tager alle dine data over på din mac først, formaterer den så bagefter på den stationære pc, plugger den tilbage til din mac og overfører dine data ind igen på den.
Jeg skulle mene en mac kan læse ntfs filsystemet, men det er vel et forsøg værd uden at du mister data.
Avatar billede procossa Nybegynder
17. november 2011 - 11:45 #3
Okay, det må jeg jo så prøve. Skal bare lige have clearet nok plads på min bærbar så! Mange tak for hjælpen"! :)
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
03. december 2011 - 11:23 #4
Jeg håber alt gik vel! ellers må du jo lige sige til.