Avatar billede stupido87 Nybegynder
14. november 2011 - 23:09 Der er 3 kommentarer

Fejlfindings program?

Acer aspire 6930 - Windows vista.

Jeg har idag fået min bærbar tilbage fra en kammerat.
Dog ikke i den stand jeg håbede.

Idag har jeg så rebootet, men den driller stadig.
Nogle gange står den bare og arbejder uden at komme videre, og uden jeg kan trykke noget, dog kan jeg godt styre musen. Ikk en gang crtl+alt+delete tager den imod. Det kan være når den er ved at slukke, eller hvis den er i gang med at åbne et program.

Jeg har kørt både ccleaner og malwarebytes. Ccleaner fjerne nogle filer hist og her, og malwarebytes fandt intet.

Da jeg ikk har penge til at aflevere den til computercity eller andre reperatører ville jeg hører hva jeg selv ku gøre..

Findes der et program der kan undersøge hvor ligger en fejl?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. november 2011 - 07:55 #1
Du har selvfølgelig ikke lavet en reparations CD? så må du se om du i din bekendtskabskreds kan finde en med samme styresystem og lave en der.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. november 2011 - 09:52 #2
du kan prøve  at starte en kommando prompt (cmd)
heri skriver du sfc /scannow
(hvis windows 7 skal du starte commando promt ved at højre klikke og og vælge kør som administrator)
kommandopromt findes under systemværktøjer

det her  skulle checke om der er fejl i dine windows system filer

ps. kræver at din windows cd lagt i dit cd drev
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. november 2011 - 10:08 #3
her er også et par programmer du kan prøve at hente og køre for at se om du ikke kan få mere liv i din maskine

http://download.cnet.com/PC-Check-It/3000-2086_4-10909916.html

http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/lang_da/?cid=adwdk&gclid=CKylnZOluKwCFcyIDgodE0R3Gg