Avatar billede duvander Juniormester
14. november 2011 - 09:42 Der er 7 kommentarer

Kan ikke acceptere svar

Hej

Der er en masse ældre indlæg, jeg ikke kan acceptere når der er et svar.
Vil gerne have ryddet op i alle de point der er ude !

Hvad gør jeg.?
Avatar billede CBC1985 Nybegynder
14. november 2011 - 09:47 #1
KLART DU VIL HAR SVAR PÅ MEN HVAD VIL DU HAR SVAR PÅ ?
DET NÆVNER DU JO IKKE.
14. november 2011 - 09:53 #2
Mener du, at du ikke kan lukke når der IKKE er et svar?  I så fald opretter du selv et svar (for eksempel blot siger "Jeg lukker") og accepterer det.  Det vil sige med mindre du har fået hjælp i form af en kommentar.  I så fald beder du om svar.
Avatar billede haverslev Novice
14. november 2011 - 09:55 #3
Arhh, Christian_Belgien spørgsmål vedr. eksperten plejer jo at være gratis/en service.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
14. november 2011 - 12:07 #4
Det glemte jeg.  Jeg ville sørge for, at spørgsmålet kunne lukkes.  Duvander, venligst opret selv et svar på dette spørgsmål og accepter det.
16. november 2011 - 17:05 #5
duvander, fik du ovenstående indlæg?  Var det til hjælp, eller havde jeg misforstået spørgsmålet?  Fortæl.  Og brug oplysningerne til at få dine åbne spørgsmål lukket (inklusiv dette spørgsmål.)
17. maj 2012 - 07:28 #6
duvander, jeg prøver lige en gang mere.  Jeg beder dig lukke dette spørgsmål (med eget svar) for god ordens skyld og så det ikke længere står åbent i min (og andres) liste af indlæg.  Du siger selv, at du gerne vil have ryddet op i udestående points.  Du fortalte ikke hvori problemet består?
31. januar 2013 - 11:09 #7
duvander, jeg noterede mig, at du var inde på Eksperten, efter lang tids fravær, og oprette et spørgsmål igår.  Du fik aldrig lukket dette spørgsmål.  Kan jeg bede dig oprette et svar og acceptere det?  Så får du de 200 points frigivet, og spørgsmålet står ikke længere som åbent i min (og din) liste af indlæg.  Please.