Avatar billede pegazuz Mester
12. november 2011 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

leder efter ældre version af java

Nyeste version af java er 29. Jeg opdaterede og fandt at en udenlandsk bank jeg bruger ikke accepterer denne version, og prøvede derfor at finde version 28 igen.

Det lykkedes imidlertid kun at finde 26, men den er for gammel til andre applikationer jeg bruger.

Nogen der har STEDET til at finde de ældre versioner.

Jeg har prøvet google, men er ikke sikker på at links jeg bruger er de rigtige.
Avatar billede CBC1985 Nybegynder
12. november 2011 - 20:55 #1
Jeg fandt en side med java 26 http://www.oldapps.com/java.php?old_java=77
Det skulle være lige til at donwload det.

Mvh camilla
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2011 - 21:07 #2
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2011 - 21:18 #3
Oracle har heller ikke update 28 liggende endnu (tilgengæld har de update 27), men den kommer nok snart. Det er i hvert fald det bedste sted at hente de gamle versioner, så du er sikker på der ikke er lavet fusk med dem.
Avatar billede pegazuz Mester
12. november 2011 - 21:50 #4
@Camilla - jeg har allerede vers. 26

@tolamaps - jeg prøver vers 27, og ser om det hjælper lidt.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2011 - 22:11 #5
Jeg tror 28 bliver svaer at finde!

:-)

sakset fra nettet:

Skipped Version Number
Release Java SE 6u29 follows release Java SE 6u27. There is no publicly available Java SE 6u28 release.
Oracle used release version 6u28 for an internal build, which was not necessary once the fixes delivered on Java SE 6u29 were released.
Avatar billede pegazuz Mester
13. november 2011 - 20:36 #6
ahhh, nu giver det mere mening.. :-)

Vers. 27 virkede som den skulle. Smid et svar også er der point...

Mange tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. november 2011 - 21:11 #7
svar