Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
12. november 2011 - 09:49 Der er 1 kommentar

MCE 7 har ingen lyd, efer opstart fra slumring

Hej

Har et mediacenter med et GA-H55M-D2H, som ikke vil give lyd ud til HDMi udgangen, når det starter op efter slumring.

Hvis jeg lukker MCE tjenesten, og starter den op igen, så er der lyd. Det samem gælder hvis jeg stopper live tv el. andet, sætter den i slumring, og starter den op igen.

Har sat en del mediacentre op, men aldrig oplevet det her problem.
Lyd driveren er den nyeste fra Gigabytes hjemmeside : http://www.gigabyte.dk/products/page/mb/ga-h55m-d2h_13/download/

Selvom jeg henter den nyeste fra Intel af (2.66), så der er ingen forskel.

Prøvede at installere Mega Codec lite, for at se om den kunne spille et rolle, men ak.

Alle updates er kørt, og det er en WIn 7 64 maskine, med I3 550 cpu.
Avatar billede fhansen82 Mester
14. november 2011 - 15:57 #1
Er problemet kommet efter du har opdateret. Hvis da, så måske prøv at downgrade igen.