Avatar billede sh-dk Nybegynder
11. november 2011 - 11:32 Der er 5 kommentarer

Pengesedler og Photoshop CS5

Jeg skal lave nogle krus til en kunde med et delvist billede af en dansk 50 krone seddel.
I CS5 kommer der en spærring som ikke giver mig lov til at printe, netop fordi det er en pengeseddel.
Denne spærring findes ikke i CS4.

Er der nogen som ved hvordan man kan ophæve denne spærring?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2011 - 12:18 #1
Enhver kopiering af pengesedler er ulovlig.
Hilsen
Lefty
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2011 - 13:17 #3
kan du ikke kopiere sedlen ind i irfanview - klippe den til, og gemme dette udsnit til brug i cs5?
Avatar billede macintosse Nybegynder
11. november 2011 - 18:18 #4
du er nød til kun at bruge et udsnit af din pengeseddel eller lave en udtoning på den
Avatar billede sh-dk Nybegynder
07. juni 2012 - 16:44 #5
Jeg fandt ud af at den eneste løsning var at gå tilbage til CS4.
Den protesterer ikke