Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
08. november 2011 - 21:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

The voice sang ?

Hej..
Her for tiden køre en sang på "The Voice" Hvor sætningerne "to night the spot light is for you" og "because we are shy" er der i. Sangen stopper bare midt inde i det hele, så man kan ikke høre sangen færdig. Jeg har prøvet at finde ud af hvad den hedder på nettet man kunne ikke finde den.

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
08. november 2011 - 21:19 #1
The voice sang ?

Hej..
Her for tiden køre en sang på "The Voice" Hvor sætningen "Because we are shy" og "To night the spot light is for you" er med der i. Den stopper bare midt i det hele også skifter den til en anden sang... Man får aldrig hørt sangen færdig. Jeg ville gerne vide hvad den hedder, men det er for svært for mig at finde den.

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. november 2011 - 21:50 #2
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
09. november 2011 - 14:43 #3
Det var ikke lige den jeg ledte efter :)
Avatar billede JimmyLuu Nybegynder
14. maj 2012 - 17:20 #4
Har selv fundet ud af det.