Avatar billede isdan Nybegynder
08. november 2011 - 09:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

History back

Hvordan sikrer man at efter logud at det ikke er muligt at browse tilbage med back button i browser.

C#,ASP.NET 3.5
Avatar billede niklask Nybegynder
08. november 2011 - 10:34 #1
Hvis du bruger det indbyggede Membership og LoginStatus kontrollen, burde det ikke være muligt at gå tilbage efter man har logget ud.
Avatar billede isdan Nybegynder
08. november 2011 - 11:27 #2
det gör jeg ikke
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2011 - 03:17 #3
Man kan aldrig forhindre brugeren i at klikk back.

Man efter logout vil alle nye request naturligvis bliv tragtet som kommende fra en anonym bruger.

Og man kan saette lidt cache instruktioner paa saaldes at d mest gange browsere vil genrequeste den side man gaar tilbage til.
Avatar billede isdan Nybegynder
08. maj 2012 - 17:53 #4
luk
Avatar billede arne_v Ekspert
09. maj 2012 - 04:32 #5
En anden gang skal vi nok vaelge at ignorere dit spoergsmaal.