Avatar billede kasper47 Nybegynder
06. november 2011 - 20:22 Der er 4 kommentarer

Salg af websites

Hej

Jeg har netop fået lavet www.sitetrader.dk som er en side der giver mulighed for at købe og sælge hjemmesider og domæner. Siden er gratis at bruge og der er også mulighed for at oprette en købsannonce hvis man søger websites til salg. Vil meget gerne have lidt feedback på systemet da vi forsøger at gøre det så brugervenligt som muligt, så har I konstruktive forslag til forbedringer må I meget gerne smide en kommentar :)

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 22:06 #1
Det første jeg tænkte da jeg kom ind på siden var om det var et dating site? For med store fede bogstaver lige midt i skærmen stod der dating site? Er det bare en annonce ville jeg flytte den??
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 22:06 #2
Edit!!

Fandt ud af det er annoncer? Var lige lidt hurtig. Men som jeg sagde før ville jeg gøre det mindre og gøre plads til mere??
Avatar billede CBC1985 Nybegynder
14. november 2011 - 09:35 #3
jeg synes det er en kedelig hjemmeside, der magler
hvad i vil med den hjemmeside.
jeg har også en kig på den http://www.desortefaar.dk/
eller kig på http://www.borderlineforeningen.dk/
som har fået mere titusinde i gennem fem den har levet.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 19:27 #4
#3 www.borderlineforeningen.dk?? Det må være din spøg? Siden er utrolig grim og jeg fattede ikke helt hvad de mente med det?