Avatar billede splitbus Nybegynder
02. november 2011 - 23:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke længere logge på LG Nas med Smartphone (HTC & iPhone) / iPad

Jeg kan ikke logge på min LG NAS N2A2 længere vha af diverse NAS Apps til afspilning af musikken.

Jeg får fejlmeldingen : "Login Failed, Please try again".
Er 101% sikker på at det er den rigtige IP adresse & User ID / Pasword (Virker fint fra Browser)

Troede i første omgang at det var efter at ha opdateret til iOS 5.0 på iPhone & iPad, men har nu testet med en HTC og med en iphone 4.3.3

Der er kommet en ny firmware til NAS'en i Oktober, den kan jeg ikke loade, for fejlmelding : Ugyldig Fil"

Jeg kan sagtens logge på NAS via safari ftp

Så forstår det ikke helt ?

Det eneste jeg kan komme i tanke om der er ændret siden jeg kunne logge på NAS fra iPhone / iPad er :

NAS er blevet slukket brutalt ned ved strømsvigt.
Virker dog fint ingen ændringer set fra MacBook Pro & Apple TV2

Hver gang jeg logger på NAS fra Mac og vælger "Netværk" starter NAS op med "Indstilling af UPnP portforwarding er i gang"

Nogen ideer ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
08. november 2011 - 10:15 #1
Jeg kan stadig ikke komme i kontakt med min NAS fra iDevices & HTC Desire. Uanset hvilket App jeg forsøger med.

Har haft TDC Boks resat, men det hjalp ikke.

Det er virkelig et problem for mig da jeg gerne vil kunne streame musik fra NAS til f.eks. iPad

Please hjælp mig
Avatar billede splitbus Nybegynder
23. november 2011 - 11:15 #2
.