Avatar billede EJ6400 Nybegynder
02. november 2011 - 23:03 Der er 8 kommentarer

Explorer / java

Denne besked får jeg Your browser does not support Java når jeg starter Explorer.  Hvad gør jeg forkert. Det har virket.
Det virker, når jeg kører Google crome
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2011 - 23:11 #1
Åbn IE -> Funktioner -> Internet indstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau -> Scroll ned til Scripting af Java applets -> Aktiver

Sådan er det i IE8
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2011 - 23:12 #2
PS: Husk lige at vende tilbage til/give feed back i dine gamle spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/EJ6400
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
04. november 2011 - 18:46 #3
Har samme prob. Intet af ovenstående hjælper. Java er aktiveret. Java's hjemmeside kan ikke finde min java og beder mig installere. Nå jeg så installerer igen kommer java og siger at programmet er installeret???  Dette er en splinter ny HP med win7 prof.  Mvh ChrisDJ
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
07. januar 2012 - 18:21 #4
Er der virkelig inger, der kan hjælpe???
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
07. januar 2012 - 18:22 #5
"ingen"
08. januar 2012 - 09:36 #6
Se #2 ...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Hartvig1971 Nybegynder
08. marts 2012 - 22:02 #7
Hej EJ6400 og ChrisDJ! Det hjælper jer sikkert ikke, men jeg har helt samem problem i Win7 Ultimate med IE9.
Avatar billede Hartvig1971 Nybegynder
08. marts 2012 - 22:24 #8
Link til et site med guldkorn... http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=92&PN=1
Jeg nåede ned til 3.b før min IE9 spillede med Java.