Avatar billede gqo Nybegynder
31. oktober 2011 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

phpmyadmin

Hej, håber at I kan hjælpe?

kørt med mysql uden password lokalt, men var så "dum" at skrive et password inde i phpmyadmin, har retttet i config.inc.php, som fortælles, men desværre hjalp det ikke noget, hvordan kommer jeg så ind i min phpmyadmin igen?? pft.
Gert
Avatar billede net-freak Nybegynder
31. oktober 2011 - 19:22 #1
Prøv at clear dine cookies, den sætter en session id som husker dit forsøg på login. Når det er gjort sætter du indstillingerne tilbage, og så skulle det gerne virke, hvis jeg har forstået din situation.
Avatar billede gqo Nybegynder
31. oktober 2011 - 19:41 #2
Hej,. Tak for en fantastisk hurtig svar!!
Det er xampp den seneste, hvor cleare jeg de cookies?? Pft.
Gert
Avatar billede net-freak Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:05 #3
Avatar billede gqo Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:13 #4
chrome.
Avatar billede gqo Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:20 #5
Har slettet cookies i browser, men det er vel i php/phpmyadmin der skal rettes I?? pft.
Geret
Avatar billede net-freak Nybegynder
01. november 2011 - 12:53 #6
Får du nogle fejlmeddelelser i phpMyAdmin når du prøver at logge ind?
Avatar billede gqo Nybegynder
01. november 2011 - 14:06 #7
Hej, jeg får en fejlmeddelse, men har løst det på den grove måde, uploadet en ny xampp, da jeg har taget en kopi (sql kopi),(heldigvis), og har så hentet den ind igen, så nu kører alt ved det gamle, tror det bliver for meget bøvl at løse problemet, og bruge for meget af jeres tid på denne fejl..så rigtig mange tak for hjælpen...
Gert