Avatar billede Singers Nybegynder
25. oktober 2011 - 21:24 Der er 2 kommentarer

Kan dette laves i wordpress

Hejsa,

Findes der noget wordpress plugin der kan lave noget dropdowns så man kan lave noget lignende nedestående:
http://singers.web.surftown.dk/test.JPG

Hvis ikke der er noget wordpress plugin, hvordan kan man eller laves noget i den stil?
Avatar billede stone Forsker
25. oktober 2011 - 22:35 #1
Mener du at de valg du laver med en dropbox giver en liste over de søgte resultater?

Eller er det kun dropbox du er interesseret i?
Avatar billede Singers Nybegynder
26. oktober 2011 - 08:15 #2
Hej Stone,

Det jeg kigger efter er dropbox's som giver en liste over de søgte resultater.

Mvh
Mads