Avatar billede jensb Nybegynder
04. august 2001 - 00:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lækker E-mail adresse

Sad lige og tænkte at der måske ville være mange der syntes, at det kunne være fedt at have en E-mail adresse som endte på @bc.de (...a b c d e ) Tjekkede lige om domænet bc.de var ledigt, og det var det s\'gu til min store overraskelse...

Ville der være muligheder i at lave et site hvor folk kunne tilmelde sig, og få sin egen @bc.de adresse? det skulle selvfølgelig bare laves således at mail blev viderestillet til en anden adresse de i forvejen havde.

Bare 2 problemer :
1. man skal være bosidende i tyskland for at købe et .de domæne
2. jeg ville ikke kunne lave sådan et site

Så jeg synes lige så godt at jeg kunne dele idéen med jer andre...hvis nu der skulle være en der har en gammel tante der bor i tyskland.

Så hvis jeg ikke er den eneste der synes det kunne være fancy med sådan en adresse...så er i velkomne til at bruge idéen...

bliver i millionære...så glem mig ikke :-)
Avatar billede theartist Nybegynder
04. august 2001 - 00:42 #1
Det lyder næsten for godt til at være sandt - og det er det. I tyskland er det ikke tilladt for domænenavne at indeholde under 3 karakterer :-)

Ellers rigtig sjov idé.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
04. august 2001 - 00:44 #2
Hvor er domænet rke.dk ikke ledigt ;-(

bj@rke.dk
Avatar billede theartist Nybegynder
04. august 2001 - 00:48 #3
fat ordbogen og find andre ord der starter med a, det kan man @bsolut.dk få lang til til at gå med :-)
Avatar billede jensb Nybegynder
04. august 2001 - 00:52 #4
tænkte s\'gu nok at der var en grund til at det ikke var optaget allerede
Avatar billede jensb Nybegynder
04. august 2001 - 00:54 #5
så lukker vi s\'gu bare igen...og venter på at tyskerne ændrer deres dumme regler :-(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. august 2001 - 01:48 #6
Jah, eller
  m@jbr.it
  m@jbri.tt
  m@thi.as - er dog taget af en der hedder Mathias - sjovt nok
Avatar billede jensb Nybegynder
04. august 2001 - 01:53 #7
tja...jeg har faktisk en jens@sutmig.nu  den er da også meget fed
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
12. august 2001 - 22:14 #8
En af mine venner ville også oprette domænet smus.dk - så han kunne få en mail der endte på @smus.dk - gæt, hvad han hedder... ;-)
Avatar billede toaster2000 Nybegynder
27. august 2001 - 23:12 #9
Hedder han Jens :o)