Avatar billede n_riber Nybegynder
03. august 2001 - 23:45 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Hvor Gemmer outlook mine mapper?

Jeg har Office installeret på D-drevet, Hvor gemmer Outlook mine mapper, indbakke, modtaget post etc?

Niels
Avatar billede sukos Juniormester
03. august 2001 - 23:49 #1
Du kan gå i indstillinger og her tjekke hvor dine mails bliver gemt, samt ændre hvor de skal placeres. Så er de altid nemmere at finde og gemme ved formatering etc.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. august 2001 - 23:51 #2
søg efter filen indbakke.dbx
Avatar billede sukos Juniormester
03. august 2001 - 23:52 #3
Mener det er noget med indstillinger --> vedligehold og her er en knap med lagringsmappe.
Avatar billede n_riber Nybegynder
03. august 2001 - 23:52 #4
Jeg glemte lige at fortælle at jeg har formateret mit C-drev, jeg håber at jeg kan finde mine \"gamle emails\" igen,
Avatar billede n_riber Nybegynder
03. august 2001 - 23:54 #5
jeg håber derfor at der en der kan fortælle mig om Outlook gemmer dem på det drev det er installeret eller om det pr automatik gemmer dem på C.
Avatar billede dr.m Nybegynder
03. august 2001 - 23:54 #6
if it\'s out look the search for *.pst files, if it\'s outlook express then look for *.dbx files (I think, long time no express :))
Avatar billede dr.m Nybegynder
03. august 2001 - 23:54 #7
out look = oulook
Avatar billede dr.m Nybegynder
03. august 2001 - 23:55 #8
I try again - outlook :)
Avatar billede stig3 Mester
04. august 2001 - 00:30 #9
Hvis det var installeret på c-drevet er det desværre meget muligt at du fik slettet det.

Der findes dog programmer, der kan restore \"slettede\" filer fra din harddisk.
Avatar billede n_riber Nybegynder
04. august 2001 - 00:50 #10
Outlook er installeret på D-drevet
Avatar billede microtec Nybegynder
04. august 2001 - 01:23 #11
Filerne gemmes på det drev, hvor Windows er/var installeret.

Hvis du har oprette en brugerprofil ligger de under:

C:\\Windows\\Profiles\\NAVN_PÅ_PROFIL\\Application data\\Identifiers\\

Hvis du ikke har en brugerprofil ligger de under:

C:\\Windows\\Application data\\Identifiers\\

Der er desværre meget stor risiko for at du har slette dem. stig3 kommentar om et program der kan restore slettede filer gælder desværre kun hvis du ikke har installeret noget nyt på harddisken. Har du gjort det, er der næsten umuligt at genskabe :o(
Avatar billede n_riber Nybegynder
04. august 2001 - 01:28 #12
Så må jeg jo nok indse at de er væk, Damm.

Tak for jeres indsats.

Niels
Avatar billede stig3 Mester
04. august 2001 - 11:52 #13
Ja, hvis du har fyldt harddisken ud bagefter, men hvis du kun har installeret på en del af disken kan du jo være heldig.

prøv det her:
http://www.tucows.com/preview/195667.html

jeg ved ikke hvor godt det er for jeg har ikke prøvet det, men led der hvor microtec angiver.

om ikke andet kan du måske finde noget af det.
Avatar billede stig3 Mester
04. august 2001 - 11:54 #14