Avatar billede pstidsen Novice
20. oktober 2011 - 00:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Træge taster efter sodavand i tastatur

Har fået sodavand på touchapdden og måske lidt i den nederste del af tastaturet, men det virker fint. Nogle taster kan dog godt være lidt træge, som om der sidder noget klistret (sodavand) under. Nogle godt tips?
Avatar billede pstidsen Novice
20. oktober 2011 - 01:22 #1
Det er værst med knapperne på touchpadden og nogle gange mellemrumstasten.
Avatar billede snaptil Nybegynder
20. oktober 2011 - 08:11 #2
før i tiden har jeg haft held til at rense en mobiltelefon med vinduesprit.... ved ikke om det kan være en ide for dig.
Avatar billede Npinv Nybegynder
20. oktober 2011 - 09:02 #3
Tror jeg ville bruge normal sprit. Start med at tage tasterne af, og brug så en vatpind med sprit på til at rense med.
Hvis det ikke virker, er du nok nødt til at skille den mere ad, så du kan komme ind under tasterne og rense der...
Avatar billede pstidsen Novice
20. oktober 2011 - 12:41 #4
jeg vil ikke åbne computeren da jeg har forsikring på, men omvendt vil jeg heller ikke havde den sendt ind i 5 uger. Så vigtigt er det heller ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
21. oktober 2011 - 23:19 #5
Hårde gentagende tryk afhjælper problemet midlertidigt. Hvis computeren engang senere skal sendes ind til reparation kan jeg jo bare sige det, hvis det stadig er et problem. Jeg prøver også lige at gi tastaturet en omgange med kompressoren.

Smid svar begge to. :)
Avatar billede Npinv Nybegynder
22. oktober 2011 - 00:09 #6
svar :)