Avatar billede zeacon Nybegynder
06. oktober 2011 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde driver

Hejsa eksperter.

Har en HP Pavilion dv6-3014so, som jeg ikke kan finde driver til scroll.. Altså jeg kan ikke scrolle med mit pad eller hvad man nu siger., ville i kunne hjælpe ville jeg blive glad.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
06. oktober 2011 - 16:09 #1
Avatar billede pstidsen Novice
06. oktober 2011 - 16:56 #2
Du kan også downloade programmet Slimdrivers. Så kan du få alle drivere installeret automatisk med få klik.
Avatar billede zeacon Nybegynder
06. oktober 2011 - 22:26 #3
Hej igen.

Den driver du gav mig fra HP's hjemmeside har jeg prøvet, prøvede den dog igen men intet held desværre.

Prøvede også programmet slimdrivers, fedt program som jeg vil gemme til en anden god gang, men hjalp mig desværre ikke på trods af jeg installerede alle tilgængelige opdateringer. øv øv
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
08. oktober 2011 - 16:51 #4
Går ud fra at du bruger Windows7, da du har prøvet driverne.

SlimDrivers burde kunne finde fejlen, men hvis der ikke findes en nyere version af driveren så hjælper det ikke.

Her er nogen der har samme problem msom dig. Jeg kan af logiske grunde ikke teste det for dig, men prøv at kigge den igennem og se om det er noget.

http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Hardware/Hp-dv6-Scrolling-problems/td-p/319088
Avatar billede zeacon Nybegynder
08. oktober 2011 - 22:12 #5
Jeg fandt løsningen via det link du gav mig, mange tak. Send endelig svar så jeg kan give dig point. Løsningen lød:

For scrolling function to work, Synaptics touchpad driver application needs to load on startup....Check if that is happening...

Plus check, if the Scrolling option in enable in Synaptics touchpad properties. To do that, Click Start and type Mouse in the Search field, and select Mouse when it becomes available in the program list. The Mouse Properties settings window will open.Click on Device Settings tab. On the Device Settings tab, select the Touchpad device name, and then select Settings. click the plus sign
  • to expand scrolling and check if two finger scroll is checked...

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
09. oktober 2011 - 12:53 #6
Velbekomme og det var godt at du fik løst problemet.