Avatar billede heyazook Nybegynder
30. september 2011 - 17:41 Der er 2 kommentarer

3Com VS. Zyxel

Hej nørder :)

Jeg har fået tilbudt en firewall af en ven - men ved ikke hvilken jeg skal vælge...

Valgene står imellem:
Zyxel Zywall 10
3Com 3C Office Connect internet firewall 25

På forhånd tak :)
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2011 - 18:57 #1
har læst lidt og er ret usikker (Håber den viden jeg har fået er forkert) Men 3Com'en har kun 10Mbit porte mens Zyxel har 100 Mbit (Den vil jeg dog håbe ikke er korrekt læst af mig)

Men jeg har så selv haft Zyxel produkter som ikke ligefrem har imponeret mig, så hvis 3Com har 100 Mbit porte så ville jeg gå efter den, men hvis den kun har 10 Mbit så taber du nok en del internet forbindelse enten  nu eller senere :)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. oktober 2011 - 20:39 #2
kan vi få dig ind i kampen? O.o