Avatar billede lars_ Nybegynder
27. september 2011 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Regler angående porno?

Jeg går med en ide om at oprette en side med links til porno-gallerier og andre resourcer samt et debatområde hvor brugere kan diskutere.

Men hvad er de danske regler mht at linke til porno sider og vise porno på hjemmesiden? Er der nogen der har nogle erfaringer om hvad man må og ikke må? Har det nogen betydning hvor webserveren er placeret fysisk?

Jeg har mine egne domæner på nogle VPS'er primært i tyskland.
Avatar billede mikaelch Novice
27. september 2011 - 12:06 #1
Du må ikke have på siden hvad der overskrider dansk lov
Avatar billede lars_ Nybegynder
25. november 2011 - 22:04 #2
lukker...