Avatar billede Dan Hansen Juniormester
27. september 2011 - 09:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Shockwave flash object crasher min browser (IE)

Jeg har et gevaldigt problem med min browser lige for tiden.
Går jeg ind på comon.dk - så lukker den siden - stort set hver gang, med at windows har forhindret et program i at køre, for at beskytte computeren.

Jeg har efterhånden fået snust mig frem til, at det er Adobe Shockwave Flash Object i "Administrer tilføjelsesprogrammer", som gi'r problemet - for når jeg deaktivere denne, og loader siden igen, og igen og igen, så er der ingen problemer - ud over at jeg ikke kan afspille shockwave elementerne.
Aktiverer jeg den igen, så er problemet der med det samme.

Jeg har prøvet at afinstallere, lukke mine browsere og geninstallere fra adobe.com... men så dukker problemet bare op igen!!

Nogle forslag fra jer der ude i det danske cyberland?

Hilsen Dan
Avatar billede Destichardox Nybegynder
27. september 2011 - 11:50 #1
Hej Dan,
Jeg vil anbefale at prøve at installerer en ældre version af flash, for at se om det er den nyeste version af flash der skaber problemet.

Du kan finde ældre versioner i dette link

http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
28. september 2011 - 11:25 #2
Du sendte mig i rigtige retning.
Jeg havde ikke tænkt over, at Shockwave Flash Object jo også kunne være påvirket af Adobe Flash Player 10.x som var installeret. Derfor havde min geninstallation af Shockwave flash ikke hjulpet alene.

Men da jeg så (ved en fejl) afinstallerede Java (har nok ikke nogen betydning), derefter flash player og shockwave, og så installerede dem igen, så fungere det nu som det skal.

Jeg får ikke flere fejl.

Så tak for hjælpen.
Smid lige et svar, så får du nogle point :)

/Dan