Avatar billede nikoli Nybegynder
24. september 2011 - 13:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Video Lys

Hej jeg er ved at lave et lille studio hvor jeg skal sende videoer til youtube men jeg har problemer med at få ordentlig lys jeg har 2 store pro lys på 400 watt som jeg bruger til at lyse min green screen op med men jeg mangler noget til objektets lys såsom en key light eller fill light så objektet er lyst op jeg har kigget på halogen lamper i silvan med 400 w fordi jeg har næsten ingen penge kan i anbefale noget lys behøver ikke være halogen bare noget der giver en god lys gerne med link og ikke for dyr?
Avatar billede nikoli Nybegynder
24. september 2011 - 15:00 #1
op
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 15:19 #2
#1: Det kan du ikke her.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2011 - 16:00 #3
pstidsen hvad er problemet med spørgsmålet der er oprettet?
Spørger efterlyser hjælp til at finde videolys. Det er der vel ikke noget galt i??
Avatar billede nikoli Nybegynder
24. september 2011 - 20:59 #4
I teorien er en fri debat om alt.
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 22:14 #5
Jeg kommenterede #1 og ikke #0. I #1 prøver nikoli (så vidt jeg kan se) at bumpe sin tråd op og det sagde jeg blot lige at man ikke kunne :-)

Ja al debat er velkommen her!
Avatar billede nikoli Nybegynder
25. september 2011 - 10:35 #6
er der nogle der vil hjælpe?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2011 - 11:05 #7
Jeg har ikke forstand på hvordan det skal gøres, men jeg har fundet denne video, som jeg selv synes man kan bruge som tips til at lave et set up.
http://www.megavideo.com/?v=1PY5OVUB
De lamper der bruges i video, ser ud som de er hjemmelavede (metal lampeskærme med forskellige forsatser på til at reflektere lyset)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2011 - 11:14 #8
Evt brugt udstyr fra dba og Qxl?
Avatar billede nikoli Nybegynder
07. november 2011 - 16:50 #9
fdgfdg
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 16:59 #10
Nå der var også en som jeg ikke skal hjælpe en anden gang.
Kan man ikke melde tilbage på en fornuftig måde kan det være ligemeget med at hjælpe. Der kommer et rødt mærke på din bruger fra min side.
Avatar billede nikoli Nybegynder
07. november 2011 - 17:04 #11
Hør vis folk gider at sende deres svar som svar og ikke kommentare kunne det være at jeg kunne givee point men siden at tråden er gammel skal den lukkes
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:11 #12
Det er kotume at når man skriver herinde så gøres det med kommentar. Når spørger så har vurderet indlæggende, beder han den der er kommet med løsningen om at lægge svar.
Derfor får du den smøre jeg skrev i #10.
Men kommentere på det jeg har skrevet det kunne du jo ikke. Selvom det måske har været en løsning for dig, er det mindste jo at man skriver det.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:12 #13
Selvom det måske ikke har været en løsning for dig, er det mindste jo at man skriver det.
(Skulle der stå)
Avatar billede nikoli Nybegynder
07. november 2011 - 17:42 #14
hvad vil du havde jeg skal gøre for at gøre det godt igen jeg vidste ikke at man ikke måtte skrive "svar"