Avatar billede prinsbo Nybegynder
23. september 2011 - 18:06 Der er 4 kommentarer

Uænsket post i Hotmail post

Hvordan stopper jeg uønsket post på min Hotmail konto. Jeg får alt bl.a. køb af viagra.Jeg sletter dem jeg får, ved at markere dem og går under "oprydning" og "bloker fra", men jeg bliver med at få masser af uøsket post.
Hvem kan hjælpe mig?
På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 19:00 #1
Min Hotmail fanger så godt som al spam, og sletter det efter 7 dage.
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2011 - 10:39 #2
Når du får det, så markerer du det vel som "uønsket post" det har min Hotmail da en funktion med.
Avatar billede prinsbo Nybegynder
26. september 2011 - 15:25 #3
Hej John og Leif.
Jeg modtager posten som "uønsket", hvorefter jeg gør som i mit spørgsmål, men kunne godt tænke mig helt at blive fri for disse mail.
Fortsat god dag.
Avatar billede leif Seniormester
26. september 2011 - 16:22 #4
Du kan begynde at oprette regler (Mener jeg Hotmail kan) som kan slette mailen med det samme, men god fornøjelse.

Jeg modtager selv bunker af Spam på min hotmail, men alt hvad der lander i uønsket kigger jeg aldrig på, da Hotmail mener at det ikke er post jeg ønsker.

Derfor vil mit råd være: Glem alt om hvad der ligger i uønsket post eller skim det ned igennem som det eneste og lad være med at slette manuelt, den rydder selv op