Avatar billede kaspervt Nybegynder
23. september 2011 - 14:27 Der er 1 løsning

AutoHotkey ændre afspilningsenheder

Hejsa

Jeg vil meget gerne lave et lille script i AHK, som ændrer mellem afspilningsenhederne på mit medie pc. Jeg forestiller mig et script for HDMI lydudgangen og et for højttalerudgangen. Hver af disse skal have et separat script, som jeg forestiller mig, at jeg kan starte med telefonen (Remote Launcher). Den sidste del, lader ikke til, at give problemer, men jeg kan altså ikke få formuleret et script der ændrer afspilningsenhederne som den skal. Nedenstående, er et script jeg har fundet på nettet og oversat. Er der nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig til at få det til at fungere:

Run, mmsys.cpl
WinWait,Lyd
ControlSend,SysListView321,{Down 1}
controlClick,&Angiv standard
controlClick,OK
return

Dialogboksen åbner korrekt kortvarrigt, men, det er som om, at den ikke angiver standard...

Jeg har win 7
Avatar billede kaspervt Nybegynder
21. oktober 2011 - 09:53 #1
Sådan, nu har jeg selv fundet en løsning. Den er genial. Nu kan jeg vha. Android appen 'remote launcher' skifte mellem om lyden skal komme ud gennem tvet, HDMI, eller gennem anlægget. Alt sammen helt uden, at man tænder for fjernsynet.