Avatar billede daffey Nybegynder
14. september 2011 - 08:49 Der er 1 kommentar

(Officepakken) Outlook 2011 til mac

Jeg har installeret Office 2011 til mac og er begyndt at bruge den Outlook der ligger i denne pakke i stedet for Entourage (Office 2008) som jeg brugte før.

Efter et døgns brug er jeg kommet lidt i klemme ved, at Outlook umiddelbart ikke laver et lille tegn i meddelelsesstatus for "sendt" når man har svaret på en mail derhjemmefra, men gør det kun (og det er efter 20-30 sek) når jeg svarer på en mail fra kontoret.

Det er forholdsvist problematisk for mig, da jeg bruger 80% af min arbejdstid på at skrive mails og ikke kan navigere i hvem jeg har svaret hvornår, medmindre det figurer i meddelelsstatus hele tiden. Det skal siges den heller ikke opdaterer meddelelsstatus som "sendt" når jeg rammer kontoret her til morgen.

Er der nogen der ved om dette er et generelt problem og om der findes en løsning?

Takker
Avatar billede daffey Nybegynder
14. september 2011 - 08:50 #1
Det skal lige nævnes at jeg bruger en exchange-mail