Avatar billede spacefrog Nybegynder
08. januar 2000 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Soundblaster Live! 1024 Player

Jeg kan ikke få lyden til at komm ud af begge udgange bagpå mit lydkort i win2000 ... er der nogen som kan forklare det ? eftersom der ingen win2k drivere er til lydkortet på creatives hjemmesiden, kan jeg godt sige det er afprøvet ...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
08. januar 2000 - 18:29 #1
Creative har levet dem men nægter at udgive dem før Win2K kommer i handlen
Avatar billede spacefrog Nybegynder
08. januar 2000 - 18:39 #2
buut fucking shit ......... hmmmmmmmmmm

men det forklarer stadig ikke hvorofr jeg ikke kan bruge begge udgange !!!!
Avatar billede michaels Nybegynder
08. januar 2000 - 19:12 #3
Hvis du går ind på http://www.betanews.com og leder efter SoundBlasterLive er der en fil + en vejledning til hvordan man får standart NT drivere.

Direkte link: http://betanews.efront.com/article.php3?sid=story370e147412b0a
Avatar billede michaels Nybegynder
08. januar 2000 - 19:18 #4
Og jo, det forklare faktisk hvorfor du ikke kan bruge begge udgange. Bagudgangen er software styret (hvis du ikke har valgt 4 højtalere er udgangen lukket), så hvis der ikke er software (drivere) der fortæller den at udgangen skal være åben så er den lukket
Avatar billede spacefrog Nybegynder
08. januar 2000 - 19:34 #5
tak for det, det var sgu da noget man kunne bruge ! :o)