Avatar billede Denzooo34 Nybegynder
10. september 2011 - 23:56 Der er 1 kommentar

Renseri anbefaling af vinterjakke

Hej alle.

Jeg har en vinterjakke af The North Face, som jeg har brugt i 2 år nu. Nu hvor vinteren så stille og roligt er ved at nærme sig, fandt jeg lige min vinterjakke frem, men da jeg så kiggede lidt på den, opdagede jeg at der har samlet sig støv i kanterne som ikke kan komme væk med en våd klud, der er nogle store fedtpletter, og nogle underlige pletter ved ærmekanten som er blevet helt glat og skinnende på overfladen, og at den lugter meget slemt.

Derfor har jeg besluttet for at sende den til renseri. Jeg har fundet et par renserier der ligger i nærheden af mig (jeg bor i Hillerød), og et par stykker i København. Der er en masse at vælge imellem, men problemet er at jeg er bange for at jakke bliver ødelagt, at den ikke bliver ren, at overfladen bliver ødelagt eller at den mister "isolationen" og dunene bliver "rådne" eller hvad dun nu ellers bliver.

Så er der nogle steder som i kan anbefale der enten ligger i København eller i Nordsjælland?
Prisen er fuldstændig ligemeget, det er kvaliteten jeg går op i.

Tak på forhånd :-)
Avatar billede hbshbs Nybegynder
27. september 2011 - 22:30 #1
Prøv www.lavprisrenseri.dk de er ret kendte for at lave tingene godt. Hvis du ikke er tilfreds giver jeg mine point tilbage :)