Avatar billede rbidstrup Nybegynder
08. september 2011 - 23:09 Der er 6 kommentarer

Systemlyde overruler

Hej

Jeg har lige fået mig en ny arbejdslaptop med windows 7 på.
Lyder fungere ganske fint gennem headset stikket, Men hvergang der kommer en systemlyd fra windows, eller lyden ved at logge på messenger eller skype, så bliver headset stikket slået fra, computerhøjtalerne sat til, systemlyden bliver afspilet, også tilbage på headset stikket igen.

Dette er lidt trist da jeg arbejder på kontor og forstyrre alle andre med min musik i 1-2 sec når en systemlyd fremkommer.

Er der en måde at toppe dette på, eller sørge for at systemlyde ikke overruler "at headsettet er sat til".

hilfe! :)

Vh
Rasmus
08. september 2011 - 23:31 #1
Klik på højtalersymbolet nederst højre
Klik på [Mixer]

Se hvad der er af muligheder der ...
Avatar billede rbidstrup Nybegynder
08. september 2011 - 23:50 #2
Der er 3 bar'er.
Enhed - Programmer(systemlyde) - Itunes(pga jeg lige har det åbent)

Enhed, hedder Højttalere/hovedtelefoner, men kan skiftes til kun hovedtelefoner. Men når den står på "kun" hovedtelefoner, så bar man kan rykke på der har ingen indflydelse på lyden som rent faktisk kommer ud af høretelefonerne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2011 - 08:26 #3
Højreklik højttaler symbol
Afspilningsenheder
Kommunikation
Speakers
Fjern vinge i begge felter under "Eksklusiv tilstand"

Jeg vil mene det hjælper.
Hvis ikke, så sæt vingen igen.
Avatar billede rbidstrup Nybegynder
09. september 2011 - 09:16 #4
Godt forslag, det er under "avanceret", men det hjælper desværre ikke. :-(
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. september 2011 - 09:39 #5
Avatar billede rbidstrup Nybegynder
09. september 2011 - 11:07 #6
Hjælper desværre ikke. Det er også når der kommer en lyd fra skype, outlook eller messenger. Når modtager en besked eller logger på og af.