Avatar billede lady Novice
08. september 2011 - 12:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Printerdriver

Der der nogle som kan hjælpe mig med en driver til HP color LaserJet 2840. Den skal passe til Win 7 64 bit.
Jeg kan sagten få den til at printe, men scanner funktionen kan jeg ikke få til at virke. Har tidligere brugt XP, hvor den var installeret med solutionscenter.
Avatar billede mautone Nybegynder
08. september 2011 - 13:48 #1
Hejsa.

Kan du ikke bare bruge driverne fra HP?
Avatar billede lady Novice
08. september 2011 - 14:23 #3
Til Ole
Jeg har prøvet med dit forslag, men der kan jeg vælge: JPG, PNG med flere. Det jeg har brug for et at scanne til PDF-filer og det kunne jeg i XP-udgaven. I solutions centret kunne jeg vælge.
Avatar billede mautone Nybegynder
08. september 2011 - 14:26 #4
Du skal jo bare finde solutioncenter til Win 7
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. september 2011 - 14:55 #5
Så kommer du nok til at leve med selv at konvertere til PDF - evt. ved at installere en PDF-printer som PDF Creator: http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

Når nu HP ikke har lavet noget til printeren, er det enten dette der er løsningen - eller også skal du ud og finde 3. parts software såsom Paperport: http://shop.nuance.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=nuanceus&Locale=en_US&productID=234284800

Den kunne tidligere fås på dansk til omkring kr. 300,- - men jeg kan ikke finde den længere...

Det kan da også ske der findes gratis software - men her kommer jeg til at melde pas...
Avatar billede lady Novice
08. oktober 2011 - 17:38 #6
Til Ole
Jeg kunne ikke få det til at virke, men du får dine point alligevel.
Avatar billede lady Novice
08. oktober 2011 - 17:40 #7
Ole gør lige så du kan få dine point.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. oktober 2011 - 19:24 #8
Jeg springer over, tak... - snup du dem selv.