Avatar billede langkiller Nybegynder
06. september 2011 - 22:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skærm driver til asus x53u med ubuntu

Har installeret ubuntu 10.4 ved siden af windows 7 på min bærbare. Skærmopløsningen er bare helt hen i vejret. Der hvor den kan ændres har man kun mulighed for at vælge 1024 x 768 (nuværende) eller 800 x 600, 4:3 ..
Kan ikke finde den rette driver e.l. nogen steder på nettet + jeg er noob til ubuntu, så er en smule forvirret :P
Avatar billede hellfishdk Nybegynder
06. september 2011 - 23:23 #1
prøv at tag et kig her: http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Lucid_Installation_Guide#Updating_the_Driver

eller se her:
http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx (i højre side er der en download drivers box, vælg de rigtige parametre for din linux.
Avatar billede langkiller Nybegynder
07. september 2011 - 23:57 #2
hmm.. hjalp ikke rigtig på noget. har stadig kun de 2 valgmuligheder for skærmopløsning :(
Avatar billede langkiller Nybegynder
21. september 2011 - 00:08 #3
...