Avatar billede AllanEspeland Nybegynder
06. september 2011 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Auto-Overførsel af data fra Emailordrer fra hjemmeside til kundestyrings/bogholderiprogram

Hej

Vi er et mindre internetfirma www.ManneQ.com, vi søger desperat en person, der kan programmere et system, der kan "læse" vores ordrer, som mailes til os fra hjemmesiden og indlægge kundedata og ordre-data, genere bestilling, mail til vores leverandører etc. Vi er IKKE lagerførende.
Er du M/K-eren, der kan hjælpe os, så ring 40 136 236 eller mail os, vi glæder os meget til at høre fra dig. Er du igang med eller har erfaring i bogholderi/regnskabssystemer, så skal vi have lavet vor eget simple system, som er ingreret på en eller anden måde med det nye kundesystem.
Vi glæder os til at høre fra dig, du er meget velkommen til at kontakte os på 40 136 236 og høre nærmere, vi ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
14. september 2011 - 11:13 #1
Tror jeg har en løsning på vej til dig.
mvh
Poul-Erik
Avatar billede AllanEspeland Nybegynder
14. september 2011 - 16:04 #2
Super, glæder mig til at høre nærmere

Hilsen Allan tlf 40 136 236