Avatar billede hermann1 Nybegynder
05. september 2011 - 18:40 Der er 1 løsning

IPAD kan ikke starte CATCH som den har kunne tidligere. Er installeret via App Store.

IPAD kan ikke starte CATCH (det udmærkede programm), den har kunne tidligere. Er installeret via App Store.

Kan kører CATCH via nettet, men kan ikke få fat i data der ligger på IPAD'en.


Når man trykker på applikationen kommer den op med en blank skærm. Det startede med at man skulle trykke ca. 4 gange før den kom op uden blank skærm. Nu kommer den slet ikke op.

Alle andre programmer der er installeret via App Store kan starte.

Har afinstalleret CATCH og installeret igen, uden det hjalp.

Har genstartede IPAD via power off (vågeblus)og hjem tasten samtidig, det hjalp heller ikke.

Der er ikke så mange hjælpe midler på en IPAD som der er på f. eks. Windows XP.

CATCH kører fint på min Windows XP og min HTC Desire, synkronisere indefor 10 sekunder på alle, også tidligere på IPAD'en.

Forventer ikke der er nogen der kan hjælpe, men prøver alligevel at rejse spørgsmålet..
Avatar billede hermann1 Nybegynder
20. oktober 2011 - 12:56 #1
Det hjalp med opdatering styresystem til version 5.0 (9A334).
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester