Avatar billede froej Nybegynder
04. september 2011 - 10:02 Der er 3 kommentarer

Flytte Domain til ny Hardware

Jeg har en server af ældre dato der kører som DC og jeg ønsker at flytte Domain over på en nyere server, som har betydeligt bedre Hardware.

Gammel server er en Server 2003 SBS og den nye server er en Server 2003 R2 og jeg forstår at en SBS server ikke tillader andre DC, så hvordan flytter jeg domain? Jeg har ikke længere brug for SBS funktionerne, som i øvrigt er en OEM licens. DEn nye server kører som SQL server og kan ikke umiddelbart reinstalleres!

Håber du har et par gode råd?
Avatar billede strikemusic Nybegynder
04. september 2011 - 10:28 #1
dcpromo på sbs og så installere dc på den nye server
Avatar billede froej Nybegynder
04. september 2011 - 11:05 #2
Måske et dumt spørgsmål, men hvorfor køre dcpromo på en server som allerede er en dc?
Avatar billede strikemusic Nybegynder
06. september 2011 - 15:58 #3
for at afinstall på sbs