Avatar billede CL88 Nybegynder
03. september 2011 - 00:23 Der er 2 kommentarer

Søger Web-Designer/Programmør....

Jeg søger en web-designer/programmør til at bygge en hjemmeside.. det er en fantastisk forretningsmulighed og jeg søger kun folk som ved hvad de kan og som er interesserede i et langvarigt samarbejde, Interesseret så send mig en mail på calkc2@gmail.com

Jeg ser fremt il at hører fra jer!
Avatar billede Himbear Nybegynder
03. september 2011 - 01:31 #1
Jeg vil gerne hjælpe dig :-) Jeg er freelance webdesigner og opbygger hjemmesider og webshops. Mit fokus er på det grafiske, men har udmærkede færdigheder i HTML/CSS. Hvis det skal være mere avanceret end det, så har jeg nogle programmører jeg samarbejder med.

Du er velkommen til at kigge forbi min hjemmeside på www.tinocordes.dk - og eventuelt også min nye hjemmeside som er 95% færdig www.ct-watches.dk/tinocordes/

Skal jeg sende dig en mail?
Avatar billede CL88 Nybegynder
03. september 2011 - 13:35 #2
Hey ;)

Jo, det lyder rigtigt godt. Kan jeg ikke få dig til at smide mig en mail med lidt om dig selv mm. min mail er calkc2@gmail.com - ville jeg sætte pris på ;)