Avatar billede zeynep Nybegynder
31. august 2011 - 13:29 Der er 3 kommentarer

hjælp til jailbreaking

hej.
jeg ved ikke om det er de rigtig sted jeg sætter mit spørgsmål, men jeg har iphone 4 version 4.3.5 er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man jailbreaker den.
Avatar billede svante577 Nybegynder
31. august 2011 - 16:50 #1
hej
sorry men der findes ikke nogen jailbreak til den software version ;( men du kan altid tjekke efter.

sådan gør du.

1: tag din iphone og gå ind på hjemmesiden www.jailbreakme.com
2: der er der en guide i hvordan du gør og den fortæller dig også om den kan jaibreakes og om hvornår der evt. skulle komme en ny opdatering ;)
Avatar billede assi_hellani Nybegynder
31. august 2011 - 23:23 #2
jo det kan du godt det ikke så svært.

1. Vær 100% sikker på at du har taget en sikkerhedskopi af din iphone i itunes.

2. du skal hente software: Redsn0w

3. du skal skaffe den firmware som du skal overføre til mobil.

4. Du skal følge indstruktion efter software.

5. det tager ca 10 så er den klar.
Avatar billede assi_hellani Nybegynder
31. august 2011 - 23:27 #3
5. det tager ca 10 minuter så er den klar