Avatar billede hermann1 Nybegynder
30. august 2011 - 22:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan man kører LibreOffice på en IPAD?

Der er tilsyneladende mange begrænsninger på en IPAD.
Avatar billede gentlebug Nybegynder
31. august 2011 - 00:39 #1
Nej.

http://alternativeto.net/software/libreoffice/?platform=ipad foreslår apples egen kontorpakke. Den bør kunne åbne de samme filer - dog ikke nødvendigvis korrekt.
Avatar billede hermann1 Nybegynder
31. august 2011 - 12:22 #2
Det svar kendte jeg allerede, havde håbet at der var en "circumvention."
mmvh
Jørgen
Avatar billede arne_v Ekspert
01. september 2011 - 02:35 #3
Da du ikke har givet point for svaret #1 maa du jo mene at svaret er noget andet - poster du en beskrivelse af det rigtige svar saa du overholder reglernes punkt 2.10?
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 18:07 #4
Skal jeg give point når jeg kender svaret?
Avatar billede gentlebug Nybegynder
04. september 2011 - 18:12 #5
Skal man stille et spørgsmål, hvor man kender svaret?
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 18:17 #6
Som jeg skrev håbede jeg der var en der kendte en "circumvention", det kan vel ikke være forkert at spørge om der er nogen der har et forslag.
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 18:18 #7
Hvad skal jeg gøre for at afslutte denne?
Avatar billede gentlebug Nybegynder
04. september 2011 - 18:26 #8
Du skriver i dit spørgsmål:
[quote]Kan man kører LibreOffice på en IPAD?

Der er tilsyneladende mange begrænsninger på en IPAD.[/quote]

Der står ingen steder om at du allerede godt kender til alle mulige ting. Hvis du havde startet med at formulere dit spørgsmål ordenligt - så kunne vi have givet dig et ordenligt svar.

Du kunne evt skrive senere at du undskylder at du har formuleret dit spørgsmål så elendigt. Men nej, du vælger at fortsætte dit spørgsmål en lille smule og så acceptere det som et svar.

1. Du giver ingen credit for hjælpen
2. (som egentligt betyder noget) du mener selv du har fundet et svar, men holder det for dig selv.

Til dit egentligt spørgsmål så kan du sende en plade chokolade til min e-mail.
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 18:44 #9
Jeg kan ikke se jeg har fået nogen hjælp, men du må undskylde jeg spurgte og ikke oplyste at jeg kendte til det meste.
Hvis du ønsker point giver jeg dig dem gerne, fortæl mig hvordan, nu den er afsluttet.
Der er ingen grund til at blive sur.
Jeg troede man godt måtte spørge om et irreterende problem på en IPAD.
Der er i øvrigt også et andet irreterende proble på IPAD at man ikke kan bruge Adobe Flash Player, det tillader Apple ikke, men nu tør jeg ikke spørge om der er nogen circumvention til Adobe Flash Player på IPAD p.g.a. din reaktion.
Avatar billede gentlebug Nybegynder
04. september 2011 - 18:52 #10
Rolig nu, jeg er da ikke sur.
Jeg gav dig da pænt et link. Jeg er super ligeglad med de der point der.

Du kan vist godt få installeret flash på din iPad men det kræver du jailbreaker den, og kræver lidt engagement. Jeg tror ikke det passer ind med eksperten at anbefale dig det, men informationer til den slags er på nettet, ret nemme at finde.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. september 2011 - 19:22 #11
Du udlovede X point for svaret paa et spoergsmaal. Du fik et svar. Og du gav ikke de lovede point.

Proev og forestil dig at du hyrede en advokat til at undersoege noget, lovede ham 10000 kroner for det, advokaten undersoegte det og sendte dig en redegoerels. Hvorefter du naegete at betale fordi du allerede vist det der stod i redegoerelsen.

Du ville ryge til inkasso med det samme.

Nu kan man naeppe sende point opkravning til inkasso.

Men moralsk kan jeg ikke se nogen forskel.
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 19:30 #12
Jeg er ikke på at genere dig, men det lyder meget højtideligt.
Jeg vil gerne give dig point for at komme ud af det, men det er ikke muligt at give point, da svar (til løsninger og pointgivning ikke er aktiv.
Pls advice.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2011 - 03:16 #13
Nu har jeg jo ikke noget i klemme her - jeg slaas bare for princippet.

Du kunne oprette et ny spoergsmaal til gentlebug med pointene.

Hvis gentlebug ikke synes at det er noedvendigt kan du undlade det - og bare skrive en lille note bag oeret til naeste gang.