Avatar billede zzup Nybegynder
30. august 2011 - 22:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger et MEGET simpelt PHP nyheds script uden brug af mysql

Hej Eksperter.

Jeg søger et meget simpelt php script.

Scriptet skal i sin helhed bestå af 2 filer.

Opgave for Fil 1:
Skal bestå af 2 bokse og 1 knap.
1. boks skal være emne
2. skal være indholdet af den "nyhed" man skriver i fil 1

Fil 2 skal være den fil hvor det man skriver i fil 1 kommer ind i, gerne med nyeste nyhed øverst.

Derudover skal skrifttypen i fil 2 være verdana i 8pt og "emne" boksen skal være fed.

En som har sådan et script liggende i PHP? eller ved hvor jeg kan finde et henne?

PFT
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
30. august 2011 - 23:14 #1
Hvordan har du så tænkt dig at gemme data?

XML, INI, simpel tekstfil?

Hvorfor ikke MySQL?

Hvad er det der volder dig problemer? Husk på at Eksperten ikke er en side hvor du kan få andre til at lave alt for dig uden du selv gør noget, du må komme med dit eget forslag efter bedste evne - målet skal være at blive bedre.
Avatar billede zzup Nybegynder
30. august 2011 - 23:18 #2
Ja, det er rigtigt..

Det skulle være i PHP og gemmes i en text fil, men har fået bikset noget sammen nu, som burde kunne klare det på kort sigt, indtil hjemmesiden er godkendt :)
Avatar billede zzup Nybegynder
05. september 2011 - 01:24 #3
Lukkes