Avatar billede KHHP Juniormester
28. august 2011 - 14:24 Der er 1 løsning

Counter Strike: Source på Mac OS vil ikke starte

Hej
Jeg har for nylig opgraderet min Mac fra Snow Leopard til Lion, men efter opdateringen kunne jeg ikke spille Counter Strike Source på den længere.
Jeg har tidligere kunne spille det i Snow Leopard, men besluttede at formatere min maskine, da jeg ville starte på en frisk med Lion. Så derfor formaterede jeg maskinen og opgraderede til Lion, efter at have installeret alle tilgængelige opdateringer til Snow Leopard.
Når jeg beder den om at starte spillet, skriver den Forbereder start af Counter Strike: Source, hvorefter jeg får et ekstra program der åbner i min dock, og forsvinder mindre end 1 sekund efter. Den melder ingen fejlmeddelelser, programmet/spillet forsvinder bare igen.
Er der nogen der har oplevet samme problem, eller har en idé til hvordan jeg løser det?
Avatar billede KHHP Juniormester
05. september 2011 - 17:10 #1
lukket