Avatar billede Gambolputty Novice
24. august 2011 - 12:53 Der er 1 løsning

Invitere folk fra sine Facebook Friend Lists

Hej eksperter

Jeg føler mig lidt dum over at skulle stille et spørgsmål om hvordan Facebook virker, men nu har jeg været rundt i alle menuer jeg kunne forestille mig uden at finde en løsning, så nu håber jeg at I kan hjælpe.

Jeg har oprettet ca. 25 forskellige Friend Lists. Når jeg vil invitere folk til en event, så kan jeg kun se syv af listerne. Jeg går ud fra at Facebook mener at det er dem jeg interagerer mest med, og at jeg derfor aldrig nogensinde kunne have lyst til at vælge en af de andre lister.

Mit spørgsmål er, hvordan vælger jeg hvilke lister der skal være som mulighed når jeg vil invitere folk til en event?
Avatar billede Gambolputty Novice
05. januar 2012 - 19:38 #1
Ingen svar, jeg lukker spørgsmålet.