Avatar billede mrelvis Nybegynder
19. august 2011 - 15:32 Der er 3 kommentarer

gamerbærbar

hej

jeg vil gerne købe msis nye 15 tommer gamerbærbar "msi gt683dxr" (med det nye GTX 570m grafikkort) den er vist i udlandet men spørgsmålet er så hvornår man kan købe den på de danske internetsider.

jeg kunne også bruge nogle forslag til nogle andre 15 tommer gamerbærbare, de skal helst være rimelig heftige, og kunne klare fremtidens spil i nogenlunde høje grafikindstillinger
Avatar billede Zaquel Nybegynder
19. august 2011 - 17:58 #1
Er det et krav at det er en bærbar? Til så hardcore gaming som du indikerer at du gerne vil, hvis du er ude i MSI's gamerbærbare med, hvad jeg går ud fra er MSI GeForce GTX 570 Twin Frozr II OC, så ville jeg nok vælge stationær - hvis den dog SKAL være bærbar så prøv evt. en europærisk hjemmeside. Feks.
den engelske amazone - præcis den model du skrev er ikke i dette eksempel, men husk du kan købe i hele europa uden at skulle betale told :-)

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=msi+gt683&rh=i%3Aaps%2Ck%3Amsi+gt683&ajr=0
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2011 - 17:59 #2
Jeg har skrevet til den danske importør omkring msi gt683dxr :)
Avatar billede mrelvis Nybegynder
20. august 2011 - 18:00 #3
tak for svarene. det virker som om bærbaren ikke er i EU endnu,men kun er i USA http://www.gentechpc.com/system_dept.asp?dept_id=SD-008
jeg har dog ikke lyst til at betale både fragt og told. jeg tror jeg
venter lidt og ser om den kommer på det Europæiske/danske marked. hvis ikke køber jeg nok en version med et mindre grafikkort

lige en ting til. hvis jeg kan købe computeren momsfrit, gælder det så også hvis man køber den i udlandet?